petak, 6. rujna 2013.

Moja (privatna!) prepiska sa mentalnim bolesnikom iz ac prostitutki

Nakon što sam mjesecima, možda i godinama, na Twitteru bjesomučno šamarao svoju osobnu vreću za šamaranje marca "luzera" materazzija, bilo mi je dosadno pa sam odgovorio na video moje nove vreće za šamaranje

Inače, za one kojo nemaju pojma tko je nedojebani imbecil kojeg sam šamarao kao ac prostitutku dok me nija zablokirao evo vam laganog podsjetnika.



Nagradno pitanje za moju vjernu i sve veću publiku: koga želite slijedećeg na popisu za šamaranje? prostitutku i plačipičku gallianija? berlusconija? franca baldinija? zemana? de laurentiisa? imbecila maura sumu? kretenka komentatora romamerde carla zampu? (ah, njega sam već odavno našamarao kao histeričnu šiparicu i to baš na njegovom sajtu. Naravno da je, kao i ovaj izbezumljeni i nedojebani insuficijent iz ac prostitucije, prijetio advokatima i tužbama.)

Anketa će biti postavljena kroz nekoliko dana. Sada nemam vremena jer za 7 minuta počinje Srbija-Hrvatska. Naravno ajmo naši i idemo u Brazil.

Nema komentara: