utorak, 10. prosinca 2013.

Jucilei neće nikada igrati za Juventus

Jucilei - Juventus nije za tebe momak
Jucilei - Juventus nije za tebe momak
Zovu me sa svih strana svijeta a pošto nemam vremena svakom ponaosob odgovarati odgovoriti ću putem javnog pripoćenja ovdje na blogu. Pitaju me svašta, pa da podijelim s vama:

  1. Enzo, Zašto je Higgsov bozon bitan za Standarni Model?
  2. Enzo, gledao sam nedavno dokumentarac o ubojstvu Kennedya a povodom 50-godišnjice otkada su ga ukokali. Budi čovjek i kao Boga te molim nemoj me lagati, reci tko ga je ubio?
  3. Enzo, imam 29 godina i tvoj sam prosječni hater. Studentić sam, kronično nedojeban i overizmasturbiran. Moja 16-godišnja djevojka mi neda da ju diram za sisice a kamoli da me malo psihički i fizički olakša, barem rukicom, može i promrzlom. Očajan sam, kronični sam masturbator koji je pičke uživo vidio samo na životinjama a najbliže što sam vidio od golog primata uživo jest kada sam bio kod tetke pa me vodila u zoološki vrt da gledamo bonobo čimpanze. Što da radim?
  4. Enzo, kako bi ti riješio građanski rat u Siriji? Imam tamo neke daleke rodbine pa se brinem. Pomagaj!
  5. Enzo, čitam po nedojebanim portalima i forumima da se Juventus interesira za brazilca Jucileia. Svi mediji kažu da je to već gotova stvar. Ja sam intelektualno inkapacitiran da shvatim da me jedna bića niže vrste u narodu poznatiji pod terminom "sportski novinari" jebu uzduž i popreko u zdrav mozak, zato se tebi javljam da mi objasniš kako stvarno stoje stvari sa brazilcem iz Anžija.

Pa krenimo s odgovorima:

  1. Nemam niti vremena niti volje zamjenjivati državu i njezin očajan obrazovni sustav tako da tko želi odgovor neka počne odavde: http://en.wikipedia.org/wiki/Higgs_boson . Ako netko želi malo dublje istražiti to područje neka mi se javi, dati ću mu bitnije i probranije linkove. Izrazito zanimljivo štivo koje bi koristilo čak i najretardiranijim među mojim haterima. Barem da isprintaju, zapale papir pa onda sebe. :kava:
  2. Sine, morati ćeš sačekati skidanje svih državnih tajni sa povjerljivih dokumenata a za to ćeš morati pričekati do neke 2020-e kada će se skinuti većina državnih tajni sa istražnih radnji.
  3. Dragi životni i intelektualni insuficijentu, da nema takvih kao tebe koji ne jebu ništa osim svoje promrzle rukice mi ostali bi imali manje ženskog materijala za jebati. A i manje internet-retarda kojima se smijemo i u lice i iza leđa. Hvala ti što postojiš. Želim ti zahvaliti što postojiš pa ću ti dati zlatan savjet: https://www.google.com/search?q=kako+na%C4%87i+kurvu+u+europi&oq=kako+na%C4%87i+kurvu+u+europi&aqs=chrome..69i57.7170j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8 Ovo ti je jedina i životna prilika da ikada vidiš pičke u humanoida. Pitaj staru da ti posudi pare i uživaj. :kava:
  4. Jako jednostavno, nuklearnim projektilima. To vrijedi za cijeli Bliski Istok. Što prije to bolje. :kava: PS Rodbini reci da se odsele u neke mirnije zemlje.
  5. Da ne duljim Jucilei neće nikada službeno obući dres Juventusa. Osim što je to obična novinarska izmišljotina čovjek je bio sondiran, kao i STOTINE drugih igrača, i nikada nije prošao prvi screening da bi upao na uži popis za kupovinu.



Nema komentara: