petak, 28. veljače 2014.

Kada misliš da si pametan a zapravo si imbecil kojemu se svi smijemo...

I da, nakon neopradvano nesviranog penala Pirla nad nekim arapinom kontra Torina sjatila se sva sila nedojebanih imbecila Italije i šire svima "prokazati" (kao da išta drugo i "rade" u svojem nedojebanome životu) notorne "krađe" Juventusa.

Čitam odavno poznate imbecile po raznoraznim sekcijama za komentare na lokalnim te internacionalnim forumima koje sam nekada, a i sada, sa zadovoljstvom brutalno šamarao i lijevo i desno kada god sam poželio. Ništa se nije promijenilo od pamtivijeka osim što mi, normalni i zdravorazumski ljudi, imamo jedno oružje više u vječnoj borbi protiv lobotomiziranja masa putem besramnih propagandi i iskrivljavanja istine, a to je, pogađajte, Internet. :kava:

Druga stvar, nikom imalo psihički normalnom na ovome svijetu nije jasno zašto su najglasniji u svezi tobožnjih Juventusovih "krađa" javljaju upravo romamerdisti, ljudi poznati po tome što su apsolutno najveća opasnost civiliziranog svijeta za povratak i širenje praktički iskorijenjenih srednjevjekovnih bolesti koje su usko povezane sa higijenom kao npr. crne kuge ili kolere. :kava:
Što se uopće ima javljati netko kojem bi osvajanje 2. mjesta, bitka koju će, razumije se, izgubiti kao i ogromnu većinu svih bitaka u svojoj sramotnoj povijesti, bio rezultat koji bi pijani i goli po kiši i smeću slavili barem godinu-dvije?

Svjetska Zdravstvena Organizacija (WHO) ih je odavno stavila na listu najopasnijih potencijalnih rušitelja civiliziranog svijeta, ja sam desetljećima osobno svakog romamerdistu na kojeg sam naišao javno brutalno našamarao gdje god sam stigao a i mi, normalni ljudi, smo se svakom romamerdistu javno smijali i iza leđa i u lice i to sa neizmjernim zadovoljstvom ali sa određenom samilošću. Da li postoji ikakav argument da se ovakve elemente zauvijek ne zatvori u onih 5-6 kvartova svoje nogometne provincije (grad Rim)? Ako i postoji sve je tanji. :kava:



PS. Neznam je li ikome promaklo ali su valjda jedine 2 sezone kada se Juventus nije optuživalo da "krade" su bile one 2 nedavne kada smo završili na 7 mjestu. Pametnome dosta a iskompleksiranom netalentiranom prokariotu nova jetra.
PPS. Mi ovdje uživamo!. :kava:

Nema komentara: