utorak, 16. srpnja 2013.

Bobo Vieri je konačno priznao: Juventin sam!

Vieri - infiltrirani špijun Juventina u luđačkoj košulji
Vieri - infiltrirani špijun Juventina u luđačkoj košulji
Da, povodom svojeg 40-godišnjeg rođendana, legenda svjetskog nogometa, Christian "Bobo" Vieri je olakšao dušu i u ekskluzivnom razgovoru za tjednik "Chi" je olakšao dušu.

"Uvijek sam u sebi bio Juventin. Eto, rekao sam! Amen."

I još jedan špijun kojeg smo poslali u interludnicu da ih sjebe (nismo uspjeli s njim). Life is beautiful. :kava:

Sada nam je, dragi Bobo, sve jasnije. Sada nam je potpuno jasno zašto si, dok si bio tamo u Milanskoj ludnici godinama, hinjeno i neprirodno proslavljao pogotke. A jedno 2-3 godine ih uopće nisi slavio. Teško je biti Juventin među svim onim luđacima i luzerima. Da se mene pita zaslužio si i invalidsku mirovinu jer nema normalnog čovjeka koji ne bi dobio barem PTSP nakon nekoliko godina provedenih sa spodobama koji su savršeni udžbenički primjeri paranoidne šizofrenije. A i PTSP je malo. Više bih rekao da takav "prislini" boravak ostavlja posljedice koje možemo usporediti sa boravkom u Staljinovim gulazima ili nekoliko godina boravka u nekoj 2x2 rupi u blatu iskopanoj u centralnom Vijetnamu kasnih 60-ih godina prošlog stoljeća. Bobo, imaš sreće! :kava:

Sada kada smo sretni što Vieri nije skroz mentalno skrenuo evo vam malo njegovih golova da i vi mlađi vidite o kakvom se igraču radi.

PS: Znam da je neuomjesno ali ZAZA me jako podsjeća na Vierija, s time da ima, po meni, dosta bolju tehniku od Vierija. Vidjećemo hoće li ove godine Zaza eksplodirati kako bi i trebao.


Nema komentara: