ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Morata update

Vezano za ovaj moj prijašnji rezime kako stojimo sa operacijama http://enzogiovanni.blogspot.com/2014/05/kratki-rezime-gdje-stojimo-sa.html gdje sam naveo:


Álvaro Morata:
Marotta išao prositi i naravno ponudio posudbu sa mogućnošću otkupa našim poslovičnim europskim kurvicama iz Madrida. real s druge strane traži OBVEZU otkupa na kraju sezone. Rok je zadan 15 dana od danas i tada ćemo sve znati što se tiče Morate.

 Uglavnom, 3 moja informatora su mi potvrdila da je debelo prase Carlo Ancellotti pristao da Morata otiđe. Sa igračem i njegovim enturažom odavno imamo dogovor, sada preostaje da se dogovorimo sa našim tradicionalnim europskim kurvicama realom iz Madrida. Mislim da će to biti izrazito težak posao.

Da se mene pita taj balavi španjolac bi bio dalje od Torina, niti prvotimac reala mi nije bio zanimljiv (Higuain) a kamoli neka rezerva jebene rezerve. :kava:

Nema komentara: