četvrtak, 16. siječnja 2014.

Cerci e ne nedojebani Nani

Cerci je plan B Juventusa za desnog vanjskog
Cerci je plan B Juventusa za desnog vanjskog
Da napomenem da je Alessio Cerci jedina, zasada, opcija ako propadne Operacija Cuadrado. Kakav jebeni Nani? Kaka jebeni portugalac koji igra ne neki poluamaterski klub prepun alkoholičara i to u nekoj smiješnoj napucavačkoj ligi koju nitko normalan na svijetu osim kojekakvih neodraslih overmasturbatora i notornih budalastih pušača marketinga ne prati? Kakav jebeni Nani kada sam prije pun kurac vremena napisao da "Nani neće nikada igrati u Juventusu"? Nemojte biti balavi teenageri i nedojebani studentići koji vjeruju svim i svakavim portalima i prevoditeljima. Jedine vjerodostojne informacije su isključivo na ovome blogu. :kava:

Cerci je upoznat sa činjenicom da ga Juventus traži te je u intervjuu nakon zadnje prvenstvene utakmice na pitanje izbezumljenog sportskog novinara o njegovom eventualnom budućem prelasku u "neki jači klub poput Juventusa" jasno i decidirano odgovorio "ja sam profesionalac". Pristanak igrača naravno imamo a imajući u vidu nedavne operacije sa dragim gradskim "neprijateljom" Torinom (čitaj Operacije Ogbonna i Immobile) neće biti problema se džentlemenski sa njima dogovoriti oko cijene.

Da rezimiramo, Cerci je Plan B ako propadne Operacija Cuadrado. Znam, znam, moje dugogodišnje iskustvo na ovom blogu i ne sam na ovome blogu mi daje anticipaciju na neke reakcije i pitanja nekih čitatelja kao naprimjer:


  1. Enzo, što je to "anticipacija"?
  2. Enzo, nedavno sam po skrivećki vidio majku kako iz usta ispljuvava neku viskoznu tekućinu nalik na jogurt/mlijeko. Pošto sam kronični nedojebani overmasturbator znam da to jako liči tekićini u kojoj plivaju muške reproduktivne stanice iliti sperma. Da joj tu tekućinu to nisi ti nabavio?
  3. Enzo, nedavno sam komentirao na tvojem blogu i pisao sam svoje tipične retardirane imbecilizme dostojne nedojebanog i neobrazovanog studentića od 28 godina. Propisno si me našamarao pred svima ali da te pitam jednu stvar: Koga boli krasan kurac za šamare kada ću do kraja života i dalje biti nedojeban, intelektualno inferioran šumskom puži i overizmastubiran?
  4. Enzo tko je ubio Kennedya?
  5. Imamo li Plan C?
  6. Ako imamo Plan C tko je igrač koji se kandidira ta to mjesto?

Sada kada smo pokrili najučestalija pitanja koja mi se mogu postaviti red je da odmah i odgovorim.

  1. Sinko, za tvoje intelektualno je stanje odgovni obrazovni sustav. To bi ti rekao neki psiholog da ti skine breme i odgovornost sa samoga sebe a samo zato da ne bi dublje tonuo u neizlaznu depresiju te da se na kraju ne bi i ubio. Ja ću ti reći da je za tvoje stanje kriv sustav kliničke psihijatrije jer te nisu držali zaključanog i izliječili te. A ja sam uvijek iskren čovjek. :kava:
  2. Sve je prošlo kako treba samo reci majci da ipak pazi na već zauvjek uništeno psihičko zdravlje svojega djeteta i da drugi puta proguta. :kava:
  3. Vidi pod 2. :kava:
  4. Bog te jebo ako nisam sto puta rekao da ne znam tko ga je ubio i da treba pričekati još koje desetljeće do finalne deklasifikacije državnih tajni. Kome ja govorim? Interistima?
  5. Imamo.
  6. Vrlo brzo ćete saznati ali samo i isključivo ako pratite Najvjerodostojniji blog o calciomercatu u poznatome dijelu Svemira, ovom. :kava:
Bye,

Nema komentara: