srijeda, 26. lipnja 2013.

Brzo lijek protiv jetrenih bolesti!

Lijepo ti stoji dres majstore....
Eh, da. I zadnji intelektualni mutavac koji trči gol i bos po kiši posred autoceste zna da smo finiširali sa Carlosom Tevezom tako da ne trebamo se tu puno zadržavati. Jedino vrijedno spomena je to da Carlosu poželim dobrodošlicu na ovom blogu: Dobrodošao Carlitos! :kava:

Ops, nisam mogao izdržati a da ne spomenem onog sitnog mafijaša i prostitutku adriana gallianija, inače potpredsjednika ac prostitutki iz grada Milana. Htio si Ogbonnu? Dobio si kurac. I to u usta. Htio si Teveza? Dobio si kalibar Rocco Siffredi bez vazelina srećo moja nedojebana. :kava: 

S druge strane, prostitutobilanisti su dobili takav izlijev žuči, takvo rapidnu degeneraciju jetre i takvu akcelerirajuću progresivnu mentalnu izbezumljenost da mi ih je tužno i gledati. Malo sam bacio oko na njihove referentne forume po regiji, Italiji i svijetu i skoro skoro da mi ih je i žao koliko su od jučer popodne još jadniji, još nedojebaniji i još izbezumljeniji od uobičajenoga. Ali ipak nije. :kava:

A mi uživamo kao malo prase dok se valja u blatu. :kava:

I za kraj fotografija koja će, uz Muntarijev gol, uvijek ostati kao gallianijeva ostavština za slijedeće generacije.



PS Smij se smij prostitutko, mi ćemo se smijati kada vam Tevez uvali 2 komada usred San Sira mhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahhahahahahhahahahaaakkk. :kava:

Nema komentara: