četvrtak, 24. srpnja 2014.

Pozdravimo Islu, momak je prodan u Pušišip

Mauricio Isla prodan u Englesku - Juventus
Mauricio Isla prodan u Englesku - Juventus
Mauricio, jedan krasni kurac nisi napravio na terenu te sam te proklinjao sam u 90% utakmica koje si odigrao u Juventusovom dresu. Kao da te kupio i skautirao inter ili bilan a ne Juventus. :kava:

Sretno ti dalje bilo u karijeri i uživaj sa onim genetski poremećenim spodobama u Engleskoj. Pa pa. :kava: Barem nam je jedan dio strategije ovogodišnjeg ljetnog mercata uspio: odbijati sve ponude za Islu prije Svjetskog Prvenstva te se nadati da će tamo solidno odigrati pa da ga uvalimo za puno veće pare prvoj budali koja naiđe. A budala po Engleskoj ima napretek. I pijanaca također. Dosta njih rade u nogometu te im zbog toga hvala što postoje. :kava

Ah, s obzirom da je Isla prodan možemo slobofno zaželjeti dobrodošlicu rijetkom brazilcu u Juventusovoj povijesti, momku koji bi po imenu lijepo pasao u momčad higijenskih kataklizmi svjetskih razmjera as romamerdu te u mjesto povijesno luzerske nogometne provincije, grad Rim. :kava: *** Rômulo Souza Orestes Caldeira od milja zvan Rômulo je novi igrač Juventusa.

Igra praktički iste pozicije kao i Isla, desnog bočnog u 3-5-2, desnog beka u formaciji sa 4 obrambena (biti će zamjena Lichtsteineru) ali je u Veroni češće igrao, i to jako jako dobro, desnu poziciju u vezi u Veroninoj 4-3-3 formaciji. 6 golova i 8 asistencija u prošloj sezoni dokazuje da momak zna nešto i s loptom te da nije samo mesar koji trči kao muha bez glave kao recimo gattuso, de jong ili thiago motta. :kava: 

Rômulo je bio četvrti najbolje ocijenjeni igrač Verone iza Iturbea i Tonija (ako izuzmemo Jorghinha koji je napustio klub u polusezoni) a jedna od karakteristika mu je da trči kao mazga. A to je uvijek lijepo. :kava:

Rômulo, Dobrodošao u Juventus! :kava:

Pa pa,

PS *** Jebeš mi mater da ako me netko pita: "Enzo, zašto bi Rômulo zbog svojeg imena dobro pasao u tu nogometnu provinciju?" da ću otvorit bocu whiskeya od sreće jer će to značiti da sam se grohotom smijao cijeli dan. A siguran sam da su neki moji lojalni hateri već to pitanje htjeli i postaviti. :kava:
Life is beautiful. :kava:

Nema komentara: