nedjelja, 3. ožujka 2013.

Stramaradona je spašen! Mhahahahahhahahahhahaaakkk. :kava:

Ja sam lud - ja sam interista
Luđačko-umjetnička figura: simbol interpsihijatrije
Prije početka sezone 2012/13 prognozirao sam dvojicu trenera koji će dobiti otkaz među prvima u ligi. Odmah da kažem da tko god trenirao Palermo onog bolesnika maurizia zamparinija ne ulazi ravnopravnu borbu ni sa kim jer taj doseljeni palermitanac mijenja trenere češće nego romanisti gaće, jednom svaka 3-4 mjeseca. :kava: Prvi na mojem popisu za popit tko zna koji otkaz u karijeri su bili nedojebani balavci zdenek zeman iz romamerde i andrea "junior" stramaccioni iz interšizofreničara.

Prvi je, na moju ogromnu žalost, a što sam i pisao ovdje na blogu popio još jedan šamar u životu u obliku otkaza nedojebani siciljanski govnovalj zdenek zeman. To je bio veliki udar na moju nogometnu sezonu barem što se tiče dnevne doze humora koju sam, besplatno, dobijao po medijima. Drugi na popisu je opasno visio nakon dramatične svađe sa još jednom u nizu MEGA-zajeba u razmjenama ac bilan-fc interluzeri, antioniom cassanom.

Danas popodne je taj mladi balavac stramaccioni već na poluvremenu utakmice Catania-luzeri (2:0 prvo poluvrijeme) imao utkaz u džepu. Samo su ga promašaji Catanije i čudan splet okolnosti spasili otkaza (krajnji rezultat 2:3). I konačno jedna dobra vijest ovaj vikend: stramaccioni ostaje na klupi intera! Ajmo strama, želim ti da ostaneš na klupi interbolesnika barem onoliko koliko je pijanac alex ferguson na klupi manchestera! Zašto? Zato što to garantira da će fc interspodobe biti u svojem prosjeku osvajanja trofeja: 1 ili 2 svakih 45 godina. A to je lijepo. :kava:

PS Life is beautiful.
PPS Dobro nam došao naš 31-i Scudetto. Sve osim osvajanja 4-5 komada zaredom bi za ovu generaciju bio neuspjeh. A mi ne volimo neuspješne i zato navijamo za Juventus.
PPPS Pa pa. :kava:

Nema komentara: