petak, 29. ožujka 2013.

Utakmica sezone za interluzere

Sastav Juventusa protiv interšizofreničara
Sastav Juventusa protiv interšizofreničara
Kao i obično tjedan dana prije utakmice sezone za interluđake iz naftalina se izvuku pojedini luzeri kojih se mi Juventini uvijek rado sjećamo. Redom to su bivšin trener interluzera Gigi Simoni, pa onda nasumce dovode Pagliucu, Tolda, materazzija, Hector Cupera i naravno nezaobliazni dvojac Iuliano/ronaldo (ime debelog nedojebanog brazilca pisano namjerno malim početnim slovom. :kava: )
Zašto zovu ste te nedojebane idiote (osim naravno mog osobnog heroja Mark Iuliana) da pokazuju svoja nedojebana lica pred TV kamerama? Pa znate već odavno zašto, zbog faula u napadu debelog ronalda nad Iulianom. :kava:



Jebeni su to kompleksi koje ti izrodi čak i najgore intelektualne prostitucije kao što su interprokarioti vjerno i skrušeno prenose iz generacije u generaciju. A mi cijelo to vrijeme uživamo kao peruanski tapir u sezoni parenja. :kava:
Life is beautiful. :kava:

Što se tiče same utakmice tu se stvarno nema puno za reći jer se sve vratilo u apsolutnu normalu barem što se tiče Serie A: to je utakmica sezone za interluzere koju će vjerovatno dobiti i boriti se za 3 do 7 mjesta a dok mi poslovično osvajamo prvenstva. Nothing new on the horizon. :kava:

Najavljeni sastav mi se ne sviđa, nimalo mi se ne sviđa. Conte je trebao izvesti rezerve rezervi protiv ovih protipa ljudske gluposti jer imamo u utorak jednu neopisivo bitniju utakmicu za odigrati u Ligi Prvaka protiv Bayerna. No, dok pobjeđuje svatko je u pravu pa naravno to vrijedi pogotovo i za Contea.

Well, pišite da smo najvjerovatnije izgubili ovu tekmu, izjebat će nas najvjerovatnije Palacio koji će preuzeti štafetu od nenadjebivog Julia Cruza. :kava:

Savjeti za klađenje:

  • oba daju gol koeficijent 1,65
  • poluvrijeme/kraj 1/1 koeficijent 6,10
  • čista pobjeda interluzera koeficijent 3.25
Ako kojim slučajem nađete neku kladionicu koja vam dozvoljava kombiniranu uplatu sva tri događaja na jednom listiću/okladi onda sam vas upravo obogatio za kombinirani koeficijent 32,71. Zahvaliti ćete mi jednom drugom prilikom. Yawn. :kava:

Nema komentara: