ponedjeljak, 20. svibnja 2013.

Carlitos way :kava:

Carlos Tevez - Juventus
Momak, smanji si plaću pa ćeš ju možda i stvarno odjenuti.
Brzi članak, kojeg sam parcijalno napisao još u subotu ujutro no ne i dovršio, a da samo potvrdim da je vijest koja je ovih dana izašla po medijima ipak istinita. Moji insideri su mi to prkatički svi potvrdili. Uostalom neizravno je to potvrdio i naš genijalac Marotta.

Jedan detalj: nije istina da smo mi tražili Teveza, on i njegov agent su nas tražili! To je bitna razlika.
Argentincu ističe ugovor 2014 godine i ne želi produžiti ugovor sa Cityom kojem je sada zadnja šansa da nešto unovči od ovog nestašnog momka.

Kao i u slučaju Ibrahimovića, operacija će biti moguće jedino i isključivo ako si Tevez smanji plaću i to za puno. 5-6 M € godišnje uključujući bonuse je maksimum kojeg je Juventus spreman isplatiti. Sa Citizensima do sada nismo imali nikakvog kontakta u svezi te operacije ali pošto su oni nas ranije pitali za Mirka Vučinića nije teško uvidjeti novi scenarij: razmjena Vučinić= Tevez+lova za nas.

Da rezimiramo potvrđene i istinite operacije u kojima Juventus sudjeluje:
Prvi napadač:
Plan A: Ibrocigo
Plan B: Higuain
Plan C: Jackson Martinez
Plutajuća mina: Carlos Tevez

Drugi napadač:
Plan A: Henrikh Mkhitaryan
Plan B: Stevan Jovetić
Plan C: Alexis Sanchez
Plutajuća mina: Carlos Tevez

Vanjski napadač:
Juan Guillermo Cuadrado
Alessandro Diamanti
Jakub "Kuba" Błaszczykowski
Angel Di Maria

Lijevi bočni:
Senad Lulić
Marcelo
Schmelzer

Desni bočni:
Łukasz Piszczek

Stoper:
Angelo Ogbonna

Rezerva Vidalu:
Juraj Kučka
Milan Badelj

Ove godine kako god odradimo dobiti ćemo prava pojačanja za naš Juventus. Kada me moji čitatelji pitaju: "Enzo, hoćemo li se pojačati ove sezone?" Ja imo ovdje odgovaram: "Ne brini se sine, hoćemo." :kava:

PS Pa pa

Nema komentara: