petak, 3. svibnja 2013.

Stramaccioni će popiti otkaz

Stramaccioni dobio otkaz u Interu
Luzer među luzerima, uvijek dobitna kombinacija
OK, znam da je ovo blog pretežito o Juventusu no u naslovu bloga piše i "Serie A" tako da ćemo se malo pozabaviti i prisilno stalnim žiteljima raznoraznih ludnica po svijetu: interistima. :kava:

"Novi mourinho" (namjerno pisano malim početnim slovom :kava:) će popiti otkaz. Samo je pitanje hoće li to biti u ovih preostalih 4 kola ili će nedojebani luzer i mafijaš moratti pričekati kraj sezone da ga odjebe.

Meni je osobno žao što će Stramaccioni otići u ropotarnicu nogometne povijesti jer sam s njim na klupi uvijek bio siguran da ćemo biti ispred interluzera barem 20 bodova. Šteta. :kava:

Moja "proročanstva" pisana na nekom drugom mjestu se pomalo ostvaruju. Rekao sam da će i zdenek zeman i Stramaccioni dobiti otkaz. Dok predviđanje da će češki govnovalj, intelektualni kromanjonac koji je popio otkaz u svakom jebenom klubu gdje je ikada "radio", popiti još jedan otkaz i nije bilo teško za pogoditi, ovo s Stramaccionijem jest. I zato još jedan bravo za mene. :kava:

Osobno bih volio da se u interšizofreničare odmah vrati izbezumljeni šizofreničar par excellance, josé mourinho, jer je ta nedojebana intelektualna spodoba tipičan primjer pravog interista kakvog svi poznajemo: nedojeban, šizofreničar i luzer. :kava: Glasam za povratak šizofrenog portugalca u inter, i dalje će, sada kada  više nema cigana pierluigija colline da pomogne u najvećim sudačkim krađama u povijesti talijanskog nogometa i šire, biti 20 bodova razlike za Juventus. :kava:

Evo sada mi je palo na pamet, mogao bi i nedojebani češki govnovalj na klupu intera. Kakav bi to spektakl bio! Jebote bog ako ne bih masturbirao svako kolo kada igraju mwwuahahahahhahuauauauauuauauauahahahaaak. :kava:



PS: Life is beautiful.
PPS: Bye. :kava:

Nema komentara: