četvrtak, 9. kolovoza 2012.

Alejandro Darío "Papu" Gómez dobio ponudu Juventusa

Alejandro Darío "Papu" Gómez dobio ponudu Juventusa
Alejandro Darío "Papu" Gómez dobio ponudu Juventusa

OK, OK, vijest je noćas na svim nedojebanim portalima koje mojih lojalni hateri gutaju bez problema. No, njihov je problem što su neinteligentni, ali da nisu kome bi se mi to smijali?
Zašto sam ja onda stavio tu vijest na blog? Zato što mi moji informatori govore da Vincenzo Iaquinta nije uključen u operaciju Papu Gomez!

Mislim, ljudi, nije Catania tako blesava da uzme onu ruševinu od Iaquinte u zamjenu za svojeg ponajboljeg igrača.
Pravi detalji Oparacije Papu Gomez jesu: Martinez + 50% Bouya + neka lova za cataneze.

OK, sada znate istinu za razliku od svih onih ljudi na svijetu koji čitaju svjetske portale.

PS Kao što ste vidjeli nije bilo nekih vijesti iz mercata jer smo čekali da dođu presude iz skandala Scomessopoli. Sada kada su kazne više-manje poznate mercato se ponovo zakotrljao. A to znači da nam Jovetić dolazi sa samo tjedan zakašnjenja. Nice. :kava:

3 komentara:

Anonimno kaže...

The bеlt cοuld be worn whereveг so уоu can
get а fantastic operate out taκing а cat nаp or washing рrοpеrty.


my wеblоg; www.capitole-concours.fr

Anonimno kaže...

Ѕo tгiсky аnԁ time соnѕuming thаt we have to have a cigaгette to unwіnd!


Feel free tо ѕurf tο mу wеbsite; V2 Cigs Coupons

Anonimno kaže...

These contemporary fitness devices are worn around the waist,
positioned appropriate about the abs and then using what is known as electronic muscle stimulation.



Here is my website ... Http://redeaula.Com.br/