petak, 24. kolovoza 2012.

Manolo Gabbiadini u Juventusu! Mwuahahahhaahhaahahahahahahaaakk. :kava:

Manolo Gabbiadini u Juventusu!
Manolo Gabbiadini u Juventusu!

Kao što znaju moji lojalni čitatelji Manola Gabbiadinija sam najavio još prije 7 (SEDAM) tjedana i dodao i James Troisia u Operaciju koji iz Turske ide u Atalantu.

Igrač će, kao što sam i najavio, otići na čistu posudbu bez mogućnosti otkupa na kraju sezone. Za one Juventine koji ga neznaju, Gabbiadini je vjerovatno najveći talenat u napadu u cijeloj Serie A. Da po meni i veći od Destra koji je otišao kod sitnog sicilijanskog govnovalja zdeneka zemana.

Dobrodošao Manolo!

REZIME: Dižemo pogođene transfere na 14 od 17 a to je 82,4%. 
Lijepo je čuti kako se jetrica mojih nedojebanih hatera raspada. Čujem ja to čak i ovdje do Istre gdje je u ovom periodu gomila talijana koja kao i obično urla po cesti. Life is beautiful. :kava:

Više detalja o Operaciji Gabbiadini ovdje: http://enzogiovanni.blogspot.com/search/label/gabbiadini

Broj komentara: 8: