petak, 27. srpnja 2012.

Kada Van Persie potpiše za City otvara se opcija Džeko u Juventusu

Kao što sam vam prije 100 godina najavio Edin Džeko je Plan C za napadača Juventusa.

Plan A: Edinson Cavani
Plan B: Fernando Torres
Plan C: Edin Džeko

Plan B je nedavno otpisan Fernando Torres a to sam komentirao na ovome blogu.
Plan A Edinson Cavani je naš ali treba imati rezerve u životu do službenog potpisa.
Plan C Edin Džeko je u pripravnosti sa posudbom sa mogućnošću otkupa na kraju sezone. Ali Džeko je stvaro krajnja opcija 2 dana prije kraja mercata.


Iskreno neda mi se više stavljati linkove na sve vijesti o Cavaniju, Torrseu i Džeku tako da to potražite sami. Dodatno da napomenem da se razmjena Quagliarella-Pazzini jako jako razmatra kao ozbiljna opcija bez obzira na Cavanija/Džeku.
Da li će se realizirati? To sada nitko nezna, čak ni Marotta. Kao što sam i prije bio pisao ozbiljne su bile kombinacije razmjene Krasić-Bruno Alves no Miloš je odbio povratak u Rusiju, Lucio se pojavio kao operacija za 0 € i ostalo znate.

Bitno je da moji čitatelji imaju provjerene informacije o čemu se radi na Juvnetusovom mercatu, ma koliko te vijesti bile iznenađujuće.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Hey there! I could have sworn I've been to this site before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back
often!
Look into my page ; pisos embargados

Anonimno kaže...

This paragraph presents clear idea for the new viewers of blogging, that in fact how to do blogging.
Also visit my web blog : bacalaos