utorak, 10. srpnja 2012.

Intervju Paula Pogbe sa U19 EURO-a

I evo našeg Pogbe kojeg smo maznuli Manchester Unitedu i pijancu Fergusonu pred nosom. Lijepo govori kao Juventin i daje komplimente Pirlu i Marchisiu.






Ovo je još jedna potvrda informacije koje sam vam dao prije MJESEC I POL DANA da je Pogba već odavno Juventusov igrač.



Tijek njegovih "pregovora" pratite ovdje: http://enzogiovanni.blogspot.com/search/label/paul%20pogba


Pošto mu tada nisam poželio dobrošlicu red je da se to sada kaže: Dobrodošao Paul!


Rezime:

I sada smo već na 8 od 8, da olakšam mojim poslovičnim haterima koji su uvijek malo sporiji, 100% pogođenih potvrđenih vijesti na ovome blogu. :kava:




PS Poseban pozdrav jednoj lobotimziranoj skupini nedojebanih Under 30 balavaca sa nekog od smiješnih communitya na koje sam u mojem Internetskom životu imao prilike nabasati. Uvijek mi je drago balavcima bez argumenta isporučivati tone šamara po Internetu te sam i ovu pošiljku odradio sa iznimnim zadovoljstvom. :kava:
PPS Lobotomci, kako ćemo sada kada je R.A., alias, C.N. sa jednog drugog foruma otišao u penziju i ne daje više informacije? Kopirati će se svaki članak bilo kojeg medijskog portala koji sve zajedno ispale 30 imena tjedno? O znam da hoćete, o znam. Life is beautiful. Ali ponekad prelagan i predosadan. :kava:

Nema komentara: