srijeda, 25. srpnja 2012.

31.07.2012 nam stiže prvi napadač u klub

U subotu 28.07. će izaći vijest o susretu između agenta tog igrača i Juventusa i u utorak će već biti u klubu. Ne pitajte me tko je igrač jer iskreno neznam i moj izvor mi nije mogao reći ime jer se ovakvi blogovi, vjerovali ili ne, itekako prate i to od puno više ljudi unutar kluba nego što možete zamisliti. Meni je dovoljno vidjeti koliko hitova imam dnevno iz Torina ili okolice (blog je na HRVATSKOM!) da bi mi bilo jasno da se prati više-manje sve relevantno vezano za Juventus.

Moja osobna procjena je da je to Stevan Jovetić i da je sve gotovo s njim. Njegov agent je Fali Ramadani. Čekajmo subotu i ako izađe vijest da se Ramadani sastao s bilo kime iz Juventusa onda vam je apsolutno jasno da u utorak gledamo Jovetića na prezentaciji u Torinu.

Da ponovim za one malo sporije: NE govorim da smo kupili Jovetića jer iskreno NE znam tko je taj napadač za kojeg mi izvor kaže. Ali to može biti samo Jovetić koji je već odavno popizdio na upravu Fiorentine jer su mu obećali da će ga prodati još odavno. Živi bili do subote pa vidjeli.

Nema komentara: