petak, 6. srpnja 2012.

Kontradiktorne vijesti o Verrattiju i PSG-u

Marco Verratti naodno odbio bogatu ponudu PSG-a da bi zaigrao u Juventusu.
Marco Verratti
Napisao sam popodne jedan članak o Verrattiju i PSG-u te o stvarnoj ponudi francuza (šeika) od 14.000.000 € casha sa bonusima i skoko 2.000.000. € plaće za Verrattija.
Vijesti koje dobivam od svojih informatora su kontradiktorne te sam članak odmah povukao.
Zadnja vijest koju sam dobio od pouzdanog izvora je ta da je Marco Verratti odbio ponudu parižana. Još jednu u nizu je mladi 19-godišnji Pescarin talent odbio zbog Juventusa, nakon što je odbio Genou, Napoli, Inter i Milan.

Ako je tako kako sam čuo i ako je to istina tom malom treba spomenik dignuti kada dođe u Juventus i odmah mu dati broj 10 Del Piera. Odbio je slavu, pariške prostitutke (pardon, eskort dame se sada zovu) i malo bogatstvo da bi ostvario svoj san i igrao u Juventusu!

Stay tuned i u slijedeća 2-3 dana ćemo znati kompletnu istinu o Verrattiju i PSG-u.

2 komentara:

Anonimno kaže...

We're at present working on in which, but I don't have а tіmetable
to exactly when.

Feel free to ѕurf to my blog pοѕt ...
eb54.us

Anonimno kaže...

What's up colleagues, how is everything, and what you desire to say about this piece of writing, in my view its genuinely remarkable designed for me.

my blog post; simply click the following web site