ponedjeljak, 18. lipnja 2012.

I ipak je bio Fernando Torres u pitanju...

Fernando Torres dobio ponudu Juventusa
Fernando Torres
Najavio sam vijest o ponudi Juventusa za jednog napadača izvan  Serie A. Predvidio sam da će to biti target broj 2 za napad Juventusa Fernando Torres. Nakon toga stigla mi je potvrda da je to zapravo Edin Džeko. Krivo. Kriva informacija.

Ovaj puta moj informator nije imao dobre informacije a ja sam trebao slušati samog sebe i prijašnje provjerene informacije i potvrde koje su govorile da je za napad target 1 Cavani a target 2 Torres.

Vijest je ispravljena u manje od pola dana. Džeka za sada ostavite po strani kao target broj 3 dok ne vidimo što će biti s Torresom. BTW, na Cavaniju se i dalje radi i to danonoćno.

I dočekali smo i prvu informaciju na ovome blogu koja se (zasada) pokazala nevjerodostojnom. Hejteri, krenite na sekcije za komentare, jedva čekamo te izlijeve sada već dokazane inteligencije. :kava:


UPDATE: Vrijednost operacije je oko 30 milijuna € i kao što je i prije bilo najavljeno Sebastian Giovinco je uključen u operaciju.

Nema komentara: