srijeda, 27. lipnja 2012.

Od sada pa nadalje vijesti na ovome blogu će biti na engleskom jeziku osim u nekim izuzetnim prilikama

Hi,
Da skratim: preko 50% posjetitelja ovog bloga ne razumije hrvatski i koristi Google Translate kako bi nekako skužili što ovdje piše. I već mi je pomalo dosadno odgovarati na sve te silne mailove i instant message koji traže pojašnjenje ili prijevod. S obzirom da smatram da ostali sa balkanskog područja vjerovatno razumiju engleski vijesti će biti na engleskom.

Vjerovatno je to šteta je neću više tako učestalo koristiti moje omiljene izraze kao nedojebani, lobotomac ili imbe iz okolice Zenice ali što je tu je.
Ako netko ne razumije engleski evo mu dobrog izgovora da ga i nauči. Ako ne zna i ne želi naučiti onda neka pita za prijevod.


Bye,
Enzo

4 komentara:

Anonimno kaže...

Enzo, iako znam engleski jezik odlicno, ne svidja mi se ideja da blog bude uglavnom na eng jeziku. Pa jeli ovo blog za balkan ili evropu?
Pozz iz bihaca

Unknown kaže...

Riješeno riješeno...ovo ostaje na hrvatskom a napravio sam novi blog na engleskome za ove ostale muzgavce. :)

Anonimno kaže...

Doduse ovako bi ti bilo lakse kopirati na svoj blog sa stranica i foruma na engleskom jeziku...neces morati svaki put na google translate :)

i opet sam sebe pozdravljas..ccc

Anonimno kaže...

dokle god nije i na njemackom, nema mjesta nekoj ozbiljnosti :kava: