utorak, 12. lipnja 2012.

Nicola Leali je u Torinu na medicinskim pregledima!

Nicola Leali danas u Torinu na medicinskim pregledima
Nicola Leali danas u Torinu na medicinskim pregledima

Nakon Bas Dosta i njegovog prijelaza u Wolfsburg preko Juventusa, i Nicola Leali je još jedna POTVRĐENA KUPOVINA sa ovoga bloga.

Do sada 2 od 2 ili za one koji su vičniji "višoj" matematici točno 100%. :kava:
Sada pomalo krećemo sa dokazivanjem istinitosti informacija. 

Zahvaljujem se svim mailovima, instant porukama i komentarima podrške koje sam dobivao od čitatelja, pogotovo onim podrškama u periodu kada je nemoguće dokazati istinitost informacija koje sam davao. Ovo je i vaš uspjeh.

NOBL-ovima (Nedojebanim Overizmasturbiranim Balavim Lobotomcima), hejterima i poslovičnim intelektualnim amebama koji su radili sve obrnuto od fanova lijepo i od srca poručujem da mi je izrazito drago da sam im nakon Bas Dosta isporučio još jedan šamar. :kava:
I to sa zadovoljstvom. :kava: A biti će ih puno ali puno više. Mislim da će me ubrzo rukica zaboljeti od tog silnog šamaranja. :kava:

Rezime:
Skor 2 od 2. Perfekcija kojoj težimo na ovome blogu (TM).

Nema komentara: