subota, 23. lipnja 2012.

Službena ponuda za Cavanija jest: Giovinco+Matri+15 milijuna €

Uskoro više detalja. Vijest je prvu prenio Corriere Dello Sport i točna je.

Previše? Premalo? Preludo za samo jednog igrača? Komentirajte.

Broj komentara: 15:

Anonimno kaže...

Ja mislim da je previse. Dosta bi bilo matri plus 20 do 25 mil jer cavani ne vrijedi vise od 40, mil, a ostavio bi giovinca. Nije mi jasno zasto se on ne svidja conteu, gio je odlican.
Pozz iz bihaca

expontoo kaže...

Ako ovo ne prihvati onaj laurentis ,onda nek odjebe slobodno.Dobija zamjenu za lavecija,zamjenu za kavanija ,i na sve to 15 miliona?Ponuda ne moze bit bolja,naravno mislim da ako puste djovinka onda moraju da dovedu jovetica,i najiskrenije se nadam da ce tako i biti

Unknown kaže...

Ne znam niti ja zašto je Giovinco u COnteovoj nemilosti no tako je kako je.

PS Pošto komentiraš sa mobitela tvoji komentari su vidljivi samo u u mobilnoj verziji ovog bloga. Drugi čitatelji koji koriste običnu verziju bloga nažalost ne vide tvoje komentare (osim mene). Ne znam kako to "popraviti" ako se uopće i može.

Unknown kaže...

@ expontoo:

Da, moraju dovesti jednog koji kreira u napadu...Vučinić nije dovoljan, ako se probudi na krivu nogu gotovi smo taj dan.

Unknown kaže...

Ne znam niti ja zašto je Giovinco u COnteovoj nemilosti no tako je kako je.

PS Pošto komentiraš sa mobitela tvoji komentari su vidljivi samo u u mobilnoj verziji ovog bloga. Drugi čitatelji koji koriste običnu verziju bloga nažalost ne vide tvoje komentare (osim mene). Ne znam kako to "popraviti" ako se uopće i može.

Anonimno kaže...

mikidragi

enzo, glasine za suareza (novci +krasić)?

suarez, cavani i peluso :)

Unknown kaže...

@mikidragi:

Nemam nikakav info o Suarezu. Ne isključujem da ga se monitorira ali svi znamo tko je glavni target za prvu špicu: Edinson Cavani. Normalno je da se radi na više strana čisto zbog mogućnosti da de laurentiis opet izigra dogovore.

Anonimno kaže...

Alo ljubitelju predskolskog uzrasta, jesil pomislio da sam te zaboravio? Nisam ne brini...samo imam zivot za razliku od nekih:) Kakve patke sad siris? Ovo za Cavanija sto smo svi culi vec prije 3 dana na SKY od Di Marzia jeli? Ma daj mozes ti to puno bolje, upotrijebi malo svoju bujnu mastu i izmisli nesto, umjesto prepisivanja ovog...

Topli pozdrav,
Miki iz okoline Zenice

Unknown kaže...
Autor je uklonio komentar.
Unknown kaže...

@Miki iz okoline Zenice,
Nedojebana amebo i moja omiljena vrećo za šamaranje,
Naravno da ne mislim da si me zaboravio, zapravo, apsolutno sam siguran da je to nemoguće. Naime, nemoguće je zaboraviti tipa koji ti je isporučio toliko šamara u tako kratkom vremenskom periodu, na moju radost i na radost svih onih koji umiru od smijeha čitajući kako ja to radim.
Drugi razlog što sam siguran da me nisi zaboravio je tvoja medicinska dijagnoza: sitni mazohista simplex vulgaris. Sukladno tome treba ti tvoja dnevna dozica šamara.
Veselim se tvojem vraćanju na ovaj blog. :kava:

Što se tiče "Di Marzia" i tvojih ostalih poslovičnih gluposti, izvor je jasno naveden ovaj puta, to je CORRIERE DELLA SERA a ne nikakav Di Marzio koji o tome nije niti pisnuo. To bi znao da nisi nepismeni prokariot i paranoidni šizofreničar koji si u svojoj glavici umišlja stvari koje ne korespondiraju sa stvarnošću. Teško je biti bolestan kao i ti ali, jebiga, ja nisam kriv zbog toga, ja mogu samo pomoći u tvojoj terapiji tako da ti isporučim tvoju dnevnu dozu šamara.
I to sam upravo još jednom i napravio. Sa zadovoljstvom. :kava:
Pa pa...,

Anonimno kaže...

Enzooo kralju moj!!
Pozz iz Bihaca

Anonimno kaže...

Nema smisla vise da pozdravljas sam sebe pedofilcino ofucana.

Unknown kaže...

@ anon od 24.6.2012. 23:55
Hvala lijepa.
Pozdrav,

Unknown kaže...

Mentalko paranoidni iz okoline Zenice,
To što ti, zbog u najranijoj mladosti dijagnosticiranoj bolesti paranoidne šizofrenije, razgovaraš sam sa sobom i čuješ glasove ne znači da i svi mi normalni to isto radimo.
Zato se to, mišić, zove BOLEST. Zato što je bolest odmak ili devijacija od zdravog stanja osobe.
Nitko bez teške psihijatrijske dijagnoze ne razgovara sam sa sobom ili sam sebi šalje komentare na Internetu. Osim tebe kada ne popiješ svoju preskribiranu dnevnu terapiju.

Pa pa,

Anonimno kaže...

A dobro sto se odmah ljutis nisam mislio nista lose, samo da nema smisla da pozdravljas sam sebe...mislim nije uredu nikako. Nadji nekog bar da te pozdravi...oces da te ja pozdravim? :)