petak, 15. lipnja 2012.

I Mauricio Isla na liječničkim pregledima

Mauricio Isla & Kwadwo Asamoah before their medicals
Mauricio Isla & Kwadwo Asamoah

Tko bi rekao? Nakon što sam prije 15 dana najavio mogućnost njegove akvizicije te to potvrdio dva dana kasnije te izvjestio da je defintivino kupljen prije 10 dana evo nama i novog čileanca u momčadi.

Doista čudno. :kava:

I sada smo već na 4 od 4 potvrđenih vjerodostojnih informacija o mercatu na ovome blogu ili za one malo slabije u matematici 100%. A tome težimo na ovome blogu, 100%.

Uostalom kao što stoji u naslovu: "Ako informacije nema na ovome blogu to znači da je lažna."

Rezime:
Bas Dost: Wolfsburg ali preko Juventusa= check
Nicola Leali= check

PS I još jedna šamarelica isporučena sitnim hejterima po Internetu. Svakim danom sve više uživamo. :kava:

Broj komentara: 29:

Unknown kaže...

Odlicno.Bilo bi dobro kad bi neko onim neznalicama na juvebalkan ovo pokazao,s obzirom da ja ne mogu,jer su me banovali kad sam jednom od admina objasnio kako stoje stvari i on se naprcio .

Anonimno kaže...

neznalice sa juvebalkana su ovdje stalno, drugacije ne bi imali pojma sta se desava u Juventusu

enzo koje su sanse da napad iduce sezone cine vucinic-cavani-jovetic, postoje li ikakve sanse da tu upadne suarez?

mikidragi kaže...

lijepo lijepo :)

Anonimno kaže...

mi na juvebalkan smo presretni u svom neznanju...ni sekunde nam ne falite vi indijanci koji ne postujete pravila.

Dolazim i na Juvebalkan i na enzov blog, posjecujem sve na svijetu vezano za juve... Enzo mi je komican i dosta se zezamo mi na forumu na njegov racun, ali niko nema nista protiv njega..

Pozz

Anonimno kaže...

Clanovi na Juve Balkan su zatvorena zajednica tako da imaju dvostruke kriterije. Nema pravila, iskrenosti, postenja i kulture.

Unknown kaže...

@ Michael Djerisilo: Kao da je juvebalkan ikakav faktor ikome na ovome svijetu? Balavi su to dečki, jedva 26-7 godina, pomalo, odrasti će i oni.

Unknown kaže...

@ anon od 15.6.2012. 15:41:
Najbolja fora ime je kako je neki balavac "otkrio" jedan moj izvor (kojeg sam potvrdio nakon 30 sekundi) pa sada kao i oni "sve znaju". Komično. Ima pet sjajnih insidera u svijetu Juventusa i ja od svakoga od njih prenosim vijesti ako su potvrđene od barem još dvojice.

A dok sam čitao sekciju juvebalkana mercata svaki dan novo ime, copy/paste svih živih vijesti o Juventusu, kupus kakvog nema. Nemaju pojma ni o čemu. A nije da nismo znali.

Unknown kaže...

@ anon od 15.6.2012. 18:00: primjetih da imaju samo jednu dosljednu stvar tamo: nedosljednost.

A i to da im se svi mi smijemo a ja nekim kapitalcima tamo i svakodnevno i to sa zadovoljstvom dijelim šamare. :)

A čovjeka trebaju veseliti male stvari u životu a to je jedna od njih.

Unknown kaže...

@ anon od 15.6.2012. 15:41:

Osobno mislim da su velike šanse da dovedemo Cavanija i Jovetića. Lovu imamo, pristanak igrača također i to odavno, sada treba riješti sa Fiorentinom i Napolijem.
E tu može zapeti, ako klubovi traže luđačke cifre za njih. Onda će se Marotta dignuti sa stola i otići.

Što se tiče Suareza dobio sam informaciju da ga Conte ne šljivi 2% tako da su šanse apsolutno minimalne da ikada zaigra u Juventusu.

Anonimno kaže...

Isla u Juveu???

Ovo nije samo dobar posao za Juve nego i velika šamarčina Morattiju u onu njegovu degensku facu jer je isti taj Isla prije mjesec dana izjavio da ''želi u Inter'' a Moratti kao zadnji bijednik nije mogao odraditi taj SUPER-skupi transfer.

Čestitam na kupovinu sjajnog pojačanja a Morattiju ''još'' jednom poručujem da mu se poserem u čarape :kava:

Bato

Unknown kaže...

@ Bato: čemu tolika ljutnja prijatelju? :)

Znaš da ono što se napiše na ovome blogu da je to 100% točno.

Koliko znam Inter je bio jako jako blizu Isle ali su htjeli uvaliti igrače koje Udinese nije nikako htio. Javio se Juventus kada je kupovao Asamoaha i dao Udineseu igrače koje su tražili. A nemojmo zaboraviti da je prošle godine Juventus džentlemenski otkupio i Pepea i onog panja Mottu za novce koji su bili dogovoreni iako su i jedan i drugi u najmanju ruku odigrali katastrofalne sezone. A kada odradiš tako džentlemenski posao onda ti čak i Udinese napravi koju uslugu pa ti proda 2 zmaja po razumnoj cijeni i još te čeka godinu dana za kompletnu isplatu.

Bravo Marotta a Moratti jebiga, vratilo se sve po starom u Interu.

Anonimno kaže...

Inter nije bio ni blizu kupovine Isle, iako je ovaj žarko želio u Inter, jer su Udine kao dio transfera htjele Coutinha kojeg je Moratti blokirao kao ''veliku nadu Intera'' a mali je samo jedan u nizu brazilskih cirkusanata koji NIKAD NIŠTA neće pokazati u Interu.

Licht i Isla na desnoj strani?
Brutalno :kava:

Bato

Unknown kaže...

ma nikakav faktor,kao sto je ovde vec neko rekao,nit pravila,nit reda,nit icega..

Anonimno kaže...

E vidjecemo da li je tacno, napisao si da je Cavani nas a za RVP koliko znam nisi nista... Ja bih licno vise volio Cavania, mada Van Persie se cini mnogo blize nasem dresu. Na kraju kad za nas potpisu Dzeko ili tako neki treci igrac, ti ces naravno odmah napisati "kao sto sam i najavio prije par dana...", a cinjenica je da si najavio desetoricu razlicitih napadaca...pa mora neki od njih na kraju i doci :) Kontrolisi se malo Enzo, dobar si lik ali pises svasta...

Anonimno kaže...

Tebi ba Enzo treba psihijatar...

Unknown kaže...

@ anon od 15.6.2012. 19:01
Mišić, ja iskreno mislim da si ti nepismen i da neznaš čistati s razumijevanjem, a pokazati ću ti i zašto.

E vidjecemo da li je tacno, napisao si da je Cavani nas a za RVP koliko znam nisi nista...
Krivo. O Van Persiju sam 2 puta napisao da NEĆE doći. Imaš i poseban post o tome. I dalje to tvrdim, Van Persie NEĆE NIKADA igrati u Juventusu.
Ja bih licno vise volio Cavania, mada Van Persie se cini mnogo blize nasem dresu. Van Persie nije nimalo blizu Juventusu, za razliku od Cavanija.

Na kraju kad za nas potpisu Dzeko ili tako neki treci igrac, ti ces naravno odmah napisati "kao sto sam i najavio prije par dana...",

Postovi su JAVNI, sa datumon, satom pa čak i minutom objave i svi ih mogu vidjeti. Ako na blogu nema objavljene vijesti o najavi pregovora NE MOGU reći da sam nešto najavio. Ili misliš da mogu? Ja imam malo veći integritet od novinara.

a cinjenica je da si najavio desetoricu razlicitih napadaca...pa mora neki od njih na kraju i doci :)
Čak desetoricu? Ma nemoj? Mišić ovaj blog je javan i svi ga mogu čitati.
Najavio sam INTERES za Destra i ODUSTANAK od Destra, najavio sam INTERES za Gabbiadinija te ubacivanje Borussie Dortmund za njega, najavio sam INTERES i DOLAZAK Cavanija, najavio sam INTERES za Jovetića i INTERES za Negreda.
I to je to, najavio sam jedino DOLAZAK Cavanija i iza toga stojim iako sam dobio potvrdu samo 1 izvora.

Ali reći ću ti koje sam DOLASKE najavio:
Bas Dost, Isla, Asamoah, Leali, Verratti, Kondogbia, Pogba, i Cavani.
Prva četvorica su u Juventusu. Hoćemo se kladiti za preostalu četvoricu? :kava:
Kontrolisi se malo Enzo, dobar si lik ali pises svasta...
Hajde da ti i ja krenemo ispočetka i to ovako: prvo nauči čitati s razumijevanjem pa sam ja spreman na ARGUMENTIRANE kritike za koje možeš (i trebaš) i donijeti dokaze da te kritike i podkrijepe. Pod dokazima mislim na ono što je objavljeno na ovome blogu a ne nekakve paušalne procjene ili nešto što si si sam umislio u glavici.

Može mišić?

Anonimno kaže...

Najavio si dolazak Bas Dosta...i nije dosao:) Ili mozda ti znas nesto sto Marotta ne zna :)))

Unknown kaže...

Ah da, da dodam i Torresa. Prvi i jedini target za prvu špicu je Cavani a ako on ne bude bio moguć onda je Torres.

Kakvi van persiji, Higuaini i Suarezi? Neće to vidjeti Juventusa ove godine a vjerovatno i nikada.

Unknown kaže...

@ anon od 15.6.2012. 19:23:
Čekaj jesi siguran da komentiraš vijesti na ovom blogu ili možda si se zabunio pa komentiraš nešto što ja nisam niakda napisao?

Napisao sam 10 dana prije službene potvrde da Bas Dost ide u Wolfsburg a preko Juventusa. Gle čuda Dost je u Wolfsburgu. Dokaz da Juventus ima svoje prste u tom transferu NEMAM jer sigurno nisu meni pokazali tajni ugovor u kojemu piše da je Dost Juventusov igrač (jer je to ilegalno napraviti pa mora biti tajni ugovor koji se nedaje na uvid njemačkom nogomnetom savezu) i za to ćemo morati pričekati sezonu 2013/14 te da Dost odigra dobru sezonu.

Izvor: http://enzogiovanni.blogspot.com/search/label/Bas%20Dost

Unknown kaže...

@ anon od 15.6.2012. 19:19:
Mišić, dovoljno mi je da šamaram dežurne overizmasturbirane lobotomce na Internetu.
Ne bi vjerovao kakav ti mir, spokoj i uživanje to šamaranje donosi. :kava:

Anonimno kaže...

Imas bujnu mastu stari, prije svega nema Juve toliko love da placa 10 miliona i vise za igrace koji nece igrati odmah a mozda ni u buducnosti za Juventus. A kao drugo, ni na jednom eminentnom portalu, televiziji, novinama,ove vijesti nema. I ako je Juve uzeo nesto vezano za Bas Dosta, to moze biti samo prva opcija prilikom kupovine. Da shvatis sta je to, moras malo biti upucen u nogomet i sklapanje ugovora...

Unknown kaže...

@ anon: 15.6.2012. 19:36: Ma hvala ti što si nas prosvijetlio o opciji prvokupa. Nitko na svijetu to valjda nezna. :kava:

Osim valjda tebe. :kava:

I ne, nema Juventus nikakvo pravo prvokupa na Bas Dostu nego je Dost doslovce Juventusov igrač koji je ispod stola poslat u Wolfsburg. I Juve ima love i to masu love za takve operacije, dovoljno ti je vidjeti koliko plaćamo raznorazne juniore za juniorsku momčad. Računaj da je to investicija za budućnost.

Dost bez Juventusa ne bi nikada došao u Wolfsburg i za tu operaciju postoji ugovor deponiran kod nekog javnog bilježnika.
Vidjeti ćemo nakon ove sezone gdje će Dost igrati ako bude odigrao dobru sezonu u Njemačkoj. Do tada nema i ne može biti nikakve potvrde o toj operaciji.

cleary kaže...

Najjači su mi komentari da Juve nema para za igrače. Čudno kako onda svake godine potroše 50+M na transfere. :)

Unknown kaže...

@ Cleary: puni smo kao brod ali ispravno ne trošimo kao pijani milijarderi. Sada idemo malo prodavati igrače da bi skupili nešto lovice.

Čak mislim da možemo odraditi atomski mercato ukupno potrošivši i manje od 20 milijuna. Moguće je.

Anonimno kaže...

Hurrаh! Finally ӏ got а website
from ωhere I be capablе of tгuly take helpful ԁаta
regarԁing my ѕtuԁy and knowledge.

Here is my web-site: www.prweb.com

Anonimno kaže...

Have you eνer thought about includіng a little bit more than juѕt yоur articles?
I meаn, what you ѕay іs vаluable
and аll. But thinκ about if yоu adԁed some gгeat іmages or video clips to giνe your posts more, "pop"!
Your сontent is excellent but with piсs
and clips, this blog сould certainly bе onе of the vеry best іn its niche.
Excеllent blog!

Also visіt my webѕite :: silk'n sensepil hair removal

Anonimno kaže...

My famіly always say that I am killing my
time heгe at net, eхceρt I know I am gеtting know-how everyԁаy by reading
thes fastidіous posts.

Loοκ at mу webpage - vidsubmit.com

Anonimno kaže...

Grеensmoke, pleasе thіnk abоut аԁding
catomizors to уour ѕelеctіon
ωithout thе Ρropolyne Glуcol οr PG.
Fіne is the Simply reaѕon Ι аm thinκin of сhаnging аnd
hаѵе been searchіng for an adԁitіonal e-cіg.
Ѕincе maκing use of Greensmοke Ι haνе еxpеriencеd гandom vision sωеlling.
Furthеrmoгe, Bluсіg doeѕnt utilize PG
and tastes mοгe liκе cіggaretts but the flavor ωill not lаst as long
becausе yours, which are sweеter ѕampling.


Visіt my web blog; Green smoke reviews

Anonimno kaže...

Ι thought this scгipt was thе
bеst thіng eveг.

Also vіsit my site :: green Smoke Menthol